miercuri, 2 februarie 2011

Acum cateva ore, stateam linistita si ma maimutaream.... Brusc, iubitul meu s-a plictisit de mine si a zis "oai, hai sa cautam semne masoane in videoclipul Rihannei". La 5 secunde dupa ce mi-am aruncat privirea la televizor, mi s-a redovedit ca Rihanna e o masoana mizerabila (but who am I to say that),lucru care nu poate fi perceput de masele carora le este adresata muzica ei. Pentru a-mi sustine teza, voi pune niste poze, secvente din videoclipul acela :
Rihanna the princess of the illuminati.



Pentru mai multe informatii watch Music Industry Exposed @  http://vimeo.com/19013906
a lot of blah blah which gives you occupation on a boring thursday night...

4 comentarii:

  1. ui cu ce-ti pierzi timpu'... zici ca nu puteai sa vii in porky's... da mna, fie...

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi pare rau :-s, te rog sa ramai interesata de blogul meu totusi :o3

    RăspundețiȘtergere
  3. mda....de acord cu tine orice ar fi atata timp cat comentezi si u la mine :))

    RăspundețiȘtergere